Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Já mám psy rád a většinou jsme rychle kamarádi, ale jezdím na kole a chodím běhat a volně puštěný pes, který se za vámi žene bez náhubku mi moc dobře nedělá, jelikož jaksi na seznamování není čas a ani chuť. Onehdy jsem byl běhat a trochu mžilo a tak bylo v lese přece jen trochu blátivo a najednou se ke mně vyřítí pes já na sobě funkční běžecké oblečení do chladného počasí, které opravdu nestojí 5 korun a on na mne několikrát skočil, pomazal mě blátem a ještě, jak jsem pak zjistil až doma mi udělal na oblečení drápy několik záděrů. Takže asi bude také pro mne příště mnohem lepší psa hned nakopnout, ale spíše by to chtělo nakopnout majitele.

Majitelé by si měli uvědomit, že za psa plně odpovídají a musí ho mít pod kontrolou, opravdu nikoho nezajímá, že je to štěně a že si chce hrát a že neposlouchá, to se na mne pejskaři nezlobte.

16 1
možnosti
JF

Zdrcující příběh pejskařky a jejího štěněte převyprávěný u horké kávy a dortíku. Jsem otřesen.

15 0
možnosti
LV

A od nás chcete co, politování? Vaše kamarádka je husa, že si nedržela psa na vodítku, pokud ještě plně neposlouchá. Zavalitý chlapík je primitiv. Hotovo, ende, šlus.

10 3
možnosti
PC

Majitelé štěněte udělali bezpochyby chybu, že je nechali navolno. To ale v ŽÁDNÉM případě neospravedlňuje toho psychopata!!!

Ten netvor by udělal něco podobného nebo ještě horšího, i kdyby mu někdo věnoval neutrální letmý pohled pro něj ne zrovna ve "správnou dobu"! Takže berme v potaz podstatu problému, o kterém autorka psala, a rozlišujme!!!

P.S. Majitelka se snad podobné chybě propříště vyhne, ale ten psychopat bude řádit dál!

2 3
možnosti
JB

J74i52ř22í 67B50á63r79t87ů

14. 1. 2020 16:06

Tak jste se potkali, dvě nezodpovědné ženské a agresivní blbec, no a od nás tady očekáváte sympatie k jedné nebo druhé straně.

10 1
možnosti
PC

Pane Bártů, myslím, že sympatie autorka neočekává. Chtěla pouze sdílet s ostatními svůj příběh, kdy se setkala s neuvěřitelnou agresivitou.

2 0
možnosti
JU

J48a36n 70U58l34r71i38c65h

14. 1. 2020 15:23

Panova reakce byla jiste neadekvatni, na druhou stranu nic z toho by se nestalo pokud by pani mela psa pod kontrolou. Urcite je skvele kdyz jste nekde s detmi a najednou se k vam zene cizi pes. Chov psa je vasim konickem a musite pochopit ze ne kazdy ma rad zvirata a musi mit pochopeni pro to ze se jedna o stene. Pokud tedy pani chce aby se uz do podobne situace nedostala, tak je to ciste v jejich rukach.

16 0
možnosti
LH

Čokl co neumí poslouchat na volno, poskáče tlapama někomu kalhoty a ten někdo nakopne paničku do zadele a řve na ni...dotud vše v pořádku, hrubší, ale v jádru lidské a celkem i spravedlivé.

Ale napadnout někoho ještě dodatečně pěstí, to už je za hranou

Nebo měl jít paní udat na policii a žádat náhradu škody, citovou újmu, chtít uhradit ztracený čas řešením a hlášením přestupku, požadovat trest v podobě pokuty atd, jak by se to událo (možná) dle zákona a tzv. civilizovaně?

1 0
možnosti
MP

Když si chcete pořídit psa a pohybovat se s ním i jinde než na svém pozemku, tak doporučuju alespoň letmé studium zákonných norem, které se vás týkají. Vzhledem k příhodě by se třeba hodil zákon o myslivosti (co je to honitba a co z toho plyne pro psy a doprovod atp.). A pak taky používat mozek. Ono v té přírodě žijí i jiní živočichové a co takové hravé štěně udělá malým zajícům, zahlédnout ani nemusíte.

8 1
možnosti
Foto

Před naším panelákem je každou chvíli nějaký psí exkrement. Ještě jsem nikoho do zadku nenakopal, přeci jen, nemá se to dělat. Ale jako představa je to velice příjemné. ;-D

0 0
možnosti
PM

P64e61t39r 73M46u12n57z33a89r

14. 1. 2020 13:02

Váš článek si uchovám jako příklad toho, jak mají čoklofilové vymytou hlavu.

18 6
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 9,44
  • Průměrná čtenost 523x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.