Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Parádní fotky:-)

1 0
možnosti

:-) Děkuju..moc. Jsem moc ráda, že líbí.Tak, jak jsem je tam viděla, tak jsem si řekla, že je musím zvěčnit. A podělit se o tu krásu.Bylo mi líto, že za pár dní nebudou krášlit tenhle svět. Díky za nákuk.

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné květiny, voní mi až domů.;-D

1 0
možnosti

:-)To je milé, děkuju za nákuk a komentář. (mě se taky moc líbí, a opravdu voněly až se hlava točila).

0 0
možnosti

:-). Jéé, děkuju moc. Bylo tam pěkně, jen ten déšť, to bylo takové zpestření.:-) Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Nádherné kytky a moc pěkné fotografie. R^:-)

1 0
možnosti

Nádhera!:-)) Díky!

1 0
možnosti

:-) Moc moc děkuju za nákuk . Ani nevíte jak jsem ráda, že se vám líbí. Bylo tam moc pěkně. Díky.

1 0
možnosti
Foto

Nejen lilie, ale i růže, hortenzie, rozchodníky a mnohé další.

1 0
možnosti

Ano, a dokonce jiřiny, ale jak pršelo, tak ty nemám v záznamu (byly dál od cesty)a teď mě to mrzí. Děkuju za nákuk.

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 10,19
  • Průměrná čtenost 537x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.