Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

A tak jsem si začala představovat, že jsem vyhrála, třeba 55 miliónů

No, vsadila jsem si. Nesázím často. A pokud si vsadím, tak jen za drobný peníz pro zábavu, co kdyby, jak  by bylo kdyby. 

 

A tak jsem si začala představovat, že jsem vyhrála, třeba 55 miliónů...

Co jsem si vlastně představovala, tak to trochu probereme.

Tak jakým způsobem bych se to dozvěděla a jestlipak bych tuto zprávu přežila ve zdraví.

Tak jestlipak bych se s tím někomu svěřila.

Jak a kdy bych se pro svou výhru stavila.

Jak bych se svou výhrou naložila. A to jak teď, tak i v budoucnu.

Jestlipak by se mi chtělo dělit se státem, když pro mou výhru  neudělal nic a chtěl abych se s ním rozdělila a proč bych to jako měla dělat...

O kolik přátel by mi přibylo...?

O kolik nepřátel by mi přibylo !!!

O kolik bych byla šťastnější, či zdravější.

Kam by to posunulo můj kariérní život, jestli změnit zaměstnání, či ukončit a žít jen tak, či věnovat se a provozovat charitu.

Kam by to posunulo partnerský nebo rodinný život....  

Jak moc by výhra prověřila mé zásady, postoje a chování ke všem aspektům života, které doposud mám a o kterých si doposud myslím, že jsou neměnné...

No,nevím...Na některé otázky jsem si odpověděla, ale na některé jsem odpověď převracela tak či tak a zjistila jsem, že se člověk pozná až poté, co bude před takovou situaci postaven. A asi bych se divila, jaký člověk vlastně jsem. Můžu polemizovat o různých situacích v životě. Jak bych se zachovala kdyby...Ale poznám se jaký jsem člověk až v situaci, kdy jsem tvrdě postavena před realitu života, nemoci či smrti.

 

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lucie Michalová | neděle 10.11.2019 21:31 | karma článku: 12,36 | přečteno: 375x
  • Další články autora

Lucie Michalová

Nechtěné dítě

Lidé mají život uspěchaný. Chtějí to tak. Říká se, že je konečně lidstvo vyspělé. Omyl. S kamenem v ruce čeká, koho s ním praští. Ve světě i v rodině.

30.4.2024 v 8:43 | Karma: 6,31 | Přečteno: 303x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Michalová

Poznáte tyto verše

Někdy bychom chtěli vytvořit něco co by po nás zůstalo na mnoho let. Postavit dům, zasadit strom, namalovat obraz. No, patřím mezi ty, co využívají co jiní postavili, napsali nebo nazpívali. Však jednou za čas mám chuť to změnit.

25.4.2024 v 10:51 | Karma: 6,98 | Přečteno: 137x | Diskuse| Ona

Lucie Michalová

Posmrtný život

Je to věčné téma. Posmrtný život. Existuje? Pokud chceme vidět duchy, tak je uvidíme, ikdyž tam nejsou. Kdo chce věřit, tak uvěří. Kdo ničemu nevěří, neuvěří. Pro klid duše tohle téma lidé raději moc neprobírají, protože co kdyby

20.2.2024 v 13:09 | Karma: 13,12 | Přečteno: 339x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Michalová

Budíček

Sny. Krásné. Něžné. Bojovné. Hysterické. Erotické. Budovatelské. Stavitelské. Zdá se, že se nám to jen zdá. Je to jen sen? Nebo touha. Toužíme postavit dům, zasadit strom a zplodit syna. Sny jsou naše realita.

18.2.2024 v 0:40 | Karma: 7,74 | Přečteno: 148x | Diskuse| Osobní

Lucie Michalová

Láska první a na celý život

Každý jsme ji měli... lásku jako z filmu. Jediná a opravdová. Zdá se, že je na celý život. A ono se po čase ukázalo, že je to letní románek. Tak na odlehčení jarních dní. Všude to pučí. Sněženky krásně kvetou. Tak píseň, chraplavá

15.2.2024 v 18:15 | Karma: 9,09 | Přečteno: 255x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5 6:32

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5 6:32

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Z šéfa zahraničního výboru ministrem pro vědu? TOP 09 vybírá ministra

7. května 2024  5:43

TOP 09 pokračuje v hledání ministra pro vědu, výzkum a inovace. Předsednictvo strany se má zabývat...

Vláda má jednat o pomoci ovocnářům, jimž způsobily mrazy milionové škody

7. května 2024  5:34

Vláda má v úterý jednat o pomoci ovocnářům, kterým zničily úrodu jarní mrazy. Program na řešení...

Soud rozhodne o kastracích pro změnu pohlaví, Piráti s tím v koalici neuspěli

7. května 2024

Ústavní soud oznámí, zda operace zůstane podmínkou pro úřední změnu pohlaví. Česko je jedna z...

Byty Bavorská Ruda
Byty Bavorská Ruda

Eisensteiner Mühle, Bavorská Ruda (Alžbětín 1 km), Bavorsko, Německo
10 000 Kč/měsíc

  • Počet článků 77
  • Celková karma 9,25
  • Průměrná čtenost 523x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.