Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nemůže to být vada toho mobilu, na který je to focené? :-)

1 0
možnosti
LM

Dobrá otázka. Doposud se mi nezdálo, že by špatně fotil. Ovšem mobil má za sebou už několik let... takže i tato varianta přichází v úvahu.

0 0
možnosti
Foto

Bylo by přece smutné, kdyby jsme tu byli sami a televize věrně sloužila a je hezké, že jste ji nechala transformovat dál

1 0
možnosti
LM

děkuji za krásný příspěvek

0 0
možnosti

Sociologický ústav Akademie věd ČR:

"V dalších částech práce přesouváme naši pozornost od náboženského chování k tomu, čemu česká populace věří. Dokumentujeme přitom, že v České republice je masově rozšířena víra v nadpřirozeno, ale že převážná většina společnosti tuto víru nevnímá jako víru náboženskou."

1 0
možnosti
LM

Aha, to je zajímavé, jak nás zkoumají, aby věděli jak na nás no taky bych řekla, ze to nevnímám jako náboženskou víru. To bych řekla, že to s tím nesouvisí Moc děkuji za příspěvek do diskuze, moc zajímavé

0 0
možnosti
IL

I15v20a50n23a 24L15a76n76c63e

20. 2. 2024 23:13

Lucinko, přečetla jsem si Váš blog před polednem, čas v USA, a chtěla jsem "něco" napsat a rozbolela se mi z ničeho nic tak pravá ruka, bolest mi střílela až pod lopatku. Musela jsem se zvednout a jít pryč od počítače. Tedˇ k večeru jsem se k počítači vrátila, ale už k blogu nic nenapíšu, ale Váš blog jsem četla.

2 0
možnosti
LM

Ivanko, moc děkuju. snad jsem vám nepřivodila infarkt nebo vám někdo držel ruku aby jste nepsala, snad je vám dobře. To by mě mrzelo, kdyby ne. Vím moc dobře, že jste měla nedávno velikou bolest. Teď, když Vám píšu tyto řádky, zas mi ve sluchátkách začala hrát písnička, která se toho týká. Je asi období velikonoční, tak se dějí zázraky.😊 Ivanko, moc na Vás myslím, mějte se moc dobře.

1 0
možnosti
LM

ano, děkuji za komentář. Dr. Moody, to je mnoho let celosvětově známý bestseller. asi není nikdo, kdo by ho nečetl. Měl i mnoho televizních pořadů a pomáhal i točil scifi moc děkuji za přečtení a komentář

1 0
možnosti

Já ho nečetl a ani se k tomu nechystám.

0 0
možnosti
ES

S tématem jsi mne, Lucko, překvapila. Mimořádný článek. Jednou jsem vyfotila bojovného ducha květiny. Dost mne to překvapilo...

3 0
možnosti
LM

Evi, děkuji za komentář. Jsem vážně ráda, že jsem tě překvapila. Víš, to by mne zajímalo, bojovný duch květiny. Ona se hýbala? To mi jednou budeš vyprávět

0 0
možnosti
PC

Jsem přesvědčen o tom, že vědomí pokračuje i po definitivní fyzické smrti, t.j. po smrti mozku.

Velmi dobře to popisuje ve svých knihách např. dr. Moody nebo E.K. Rossová. Oba prováděli výzkumy vycházející z konkrétních případů lidí, kteří se tzv. "vrátili".

Navíc jsem slyšel několik přímých výpovědí konkrétních lidí, kteří skutečně zažili tzv. klinickou smrt. Jejich výpovědi byly naprosto shodné s tím, o čem píší výše zmiňovaní autoři.

3 0
možnosti
LM

Reakce na váš komentář se posunul nahoru, pardon nějak se mi to posunulo.

0 0
možnosti
LM

Ještě jednou...Moc pěkný příspěvek, opravdu. Teplota v místnosti, nebo mráz po zádech, nebo kýchnutí. Ano to vše jsou nebo můžou být projevy, energie po smrtného života. Vánek, když venku je bezvětří. Dokonce jsem zažila i energii, která zapínala přístroje v místnosti. Najednou. Přes den i v noci.

1 0
možnosti
LM

Omluva za hrubky.. posmrtného

0 0
možnosti
MR

Jde o vlastně zachování energií, zde muže člověk vytvořit i za života mentálního, psychického egregora,či poltergeista.

Zde je jiný problém k správnému uchopení tohoto tématu a nesklouznout k různým výkladům a pohledům. Zde platí zákon zrodu vědomí, kde se říká, kdo se zde narodí, tak nemá žádné vědomí, neumí nic a ví prd. Jde ve stejných stopách jako jeho generační ročník a generace do minulosti a v naprosté shodě se cyklus za cyklem učí chodit, mluvit, vnímat prostor, sociální a další inteligence. V dospělosti pak to přejde do stabilní celoživotní fáze, kterých zde je historicky jen několik a stále dokola se opakují. Pak ještě dvě verze, podle mozkových hemisfér. Levá – muži, pravá ženy. Stabilní životní fáze pak jsou kmen, rodina, potomstvo ... Tady je tíhnutí ke kolektivu, autoritě a zde jde o víru v přírodu, boha, a náboženství, další fáze je oddělení se od celku, rodu, kmene a cesta k pochopení sebe sama a lidského světa, tedy duševní, a ta ma několik fází, od fáze vedení druhých, k fázi objevování a poznávání co je za vším k fázi, kdy mozek už není duálně rozdělen, pro přirovnání, je to jako jedním okem se dívat do dálky - pravá hemisféra - ženy a druhým okem vnímat vše v blízkosti, kde je aktivní levá hemisféra a tu mají aktivnější muži. Zrak i sluch jsou záměrně v páru z určitého důvodu, a to vnímat a pohybovat se v prostoru. Dochází k druhé pubertě a tahu vyrovnat se celostní existencí všeho, neboť ta původní převzatá, lidská, dostává trhliny. Výše uvedené, vlastně ukazuje, že zde zatím není situace a stav pro uchopení tohoto fenoménu, což pak může vést k různým manipulacím s druhými ... . Pak tu je rovina, jež se opět týká limitů a neuzavřeného cyklu vývoje našeho denního vědomí, a to je schopnost daná pojmout celostní existenci, jež je zde velmi slabá. Prostě nemáme 100 % smysli na vše, ale jen promile ... Tím pádem zde bude několik forem pohledů podle stabilní životní fáze dotyčného a to se opakuje do minulosti a důkazem jsou třeba knihy

2 0
možnosti
MR

o těchto tématech, a to ještě v několika rovinách kde opět o slovo se hlásí ona stabilní životní fáze vědomí. I z tohoto důvodu se zde stále dokola v každé generaci opakují stejné děje a fáze a jsou podobní lidé. s určitým chováním a myšlením.

Navíc jak můžeme tento fenomén pochopit, když nemáme kontinuální časovou a dějovou inteligenci, tedy schopnost vnímat posloupnost vývoje všeho v řádech měsíců, roku, staletí. My máme jen denní vědomí, které končí spánkem a redukcí zde, druhý den už paměť slábne a jsou jiné priority.

To vše výrazně brání nám plně pochopit tento fenomén a mnohé další.

Zde jde vlastně o mentální a existenční gravitaci, jež určuje místo, stav i čas kde jsme a co jsme.

Mentální gravitace, jsou vlastně algoritmy a programy jež se vytvářely většinou v dětství a dospívání a vytváří určitá daný statut quo.

Existenční gravitace je nutnost zajistit své potřeby a potřeby všech jež jsou na nás závislí, tedy zaplatit složenky, dát děti do školy ... .

Tato existenční gravitace, podobně jako gravitace Země udržuje na určité oběžné dráze Měsíc, tak stojí i za tím co je po smrti našeho těla, kde se ukončí fáze vývoje a fáze energetická. Zůstane tato existenční gravitační energie či stav, pro někoho duch, a zde záleží, jestli dojde k plnému řetězci vedoucí k oddělení a přechodu, anebo je to náhle, a ani si svoji smrt neuvědomí a vlastně zde existuje dále, ale v jiné formě, energie. K projevu ale potřebuje další energii, kterou si bere z okolí, žijících bytostí, zvláště když se potřebuje tzv. manifestovat. To se může měnit teplota v místnosti, vybíjet baterky ... . Jinak může být ve stavu bílé koule ... .

2 0
možnosti
LM

Tedy fotografii ze zhora ne. To nemám..

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.