Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I45v31a10n80a 34L94a71n52c18e

16. 2. 2024 12:35

Se zahrádkou nejsem kamarádka. Otec mi vždycky říkával, že pustit si do zahrádky divoké prase nebo mě, vyjde nastejně. Myslím, že od té doby se nic nezměnilo. Ale rybíz a zelenina, jenom to musí někdo jiný vypěstovat.

2 0
možnosti
LM

Ivanko, tomu nevěřím, s láskou půjde alespoň ten rybíz.

0 0
možnosti
Foto

Jo, jo, Lucie, jaro tady bude coby dup. A to se to potom všechno "nalejvá a pučí" - ale mně safryš nikdo nenaleje a nepučí...!

1 0
možnosti
ES

Moc hezké. I písničky. Příběh.

2 0
možnosti
LM

Snad máš zahrádku, alespoň malou. Já mám lásku k půdě po tatínkovi.

1 0
možnosti
LM

Jani, tedy ty jsi šikovná, to je celé v češtině

1 0
možnosti
Foto

Budem chtít

Lásku na sto let

Za ní jít

A znát ji nazpaměť

Co může být víc

Než mít někoho rád

Najdem svůj

Ostrov pokladů

Na něm já

S tebou zůstanu

Co může být víc Než mít někoho rád... (pomohla som si s LV)

3 0
možnosti
LM

Tak to je Jani krásné. To je výstižné

1 0
možnosti
Foto

Věčné dilema, neuspěchat, nepropásnout.

Vašek

4 0
možnosti
LM

Věčné dilema, ano souhlasím

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.