Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, Lucie, i když sem politika nepatří, pouze připomenu, že jakmile začne někdo členům "Spolku AntiBabiš" mávat před nosem koblihou, začnou se jim na hlavách (pokud jim dávno vztekem už nevypadaly) ježit všechny chlupy!!

A jinak mám koblihy, nejlépe s náplní jahodovou (i za cenu sebezalepení) třeba i podle vašeho receptu - docela rád.

1 0
možnosti
LM

chudák kobliha za to nemůže. Tak koblížek, no,

1 0
možnosti
IL

ŘÍKANKU: Já koblížek, jsem už uplně zapomněla. Tak nějaké koblížky sem, kdybych si je napekla, tak bych si je také sama snědla, a to nemůžu. Manžel má prášky na cukr, tak sladký "skoro" nejí. Nesmím ho provokovat.

1 0
možnosti
LM

Řikanka je naprosto boží, že, Ivanko🤣 a já ty koblížky, mňam, na ty mám chuť už týden. Se mi i o nich zdá

0 0
možnosti
Foto

U nás sa povie šišky. Ja som si takto v stánku v Brne pýtala, dve šišky, pozerali na mna jako na blázka, lebo šišky sú tiež u vás niečo iné ako u nás, potom som povedala koblížky a už pochopili.

1 0
možnosti
LM

To je dobré, to jsem nevěděla. Tak dvě šišky to zkusím na slovensku. Ráda tam jezdím do lázní

1 0
možnosti
Foto

Tak já se snažím hubnout a tady se to jenom hemží blogy, po kterých se mi sbíhají sliny. Sabotáž

Vašek

3 0
možnosti
Foto

napíšem niečo o tofu?

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.