Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tohle jsem taky zažila a bylo to krásné. Ale k tomu cvičení - prý když člověk trénuje v duchu, tedy v představách, má to stejný účinek, protože mozek si to prý přebere.

2 0
možnosti
LM

Tak to jsem ráda, že jste Alice, navštívila a přečetla můj článek. Dětství jsme měli pěkné A to cvičení v duchu... vážně funguje? A tak to musím zkusit.

0 0
možnosti
IL

Lucinko, to jsou krásné vzpomínky, protože pod ně se můžu podepsat, Také jsme jako děti dostaly důvěru a vyrazily ve městě do ulic a večer domů. Jenom jsme jezdili často k babi na chalupu a tam to bylo uplně jiné, ale také krásné. Písničky také nádherné

1 0
možnosti
LM

Ivanko, moc a moc děkuju. Za přečtení a za komentář. Jsem moc ráda, jestli jsem alespoň trochu, vyloudila úsměv na tvé tváři za nějakou tvou krásnou vzpomínku.

1 0
možnosti
Foto

Jáj, škôlka a prvé lásky? To sú milé spomienky. Čo vo mne evokuje to, že ako sa narobíme, kým sa všetko nenaučíme a ako stárneme, všetko postupne zabúdame

1 0
možnosti
LM

Jani, to je milé. Děkuji. Ano, taky to tak mám. Že zjišťiji, co jsem si do hlavy pracně nacpala, zas jako by tam nebylo. Jen věci, co dělám dokola, tak ty mám jak opička, jen se bojím, kam až to zajde. O prvních láskách ve školce a v kruhu svých dětských přátel z domu, to by bylo na jiný článek

0 0
možnosti
LM

Ano, to první dětská láska, to bylo moc fajn. Dokonce jsme měli jako svatbu... to budu muset napsat další článek

1 0
možnosti
Foto

Parádní vzpomínání, já měl kliku, že jsme měli chalupu a tak mám vzpomínky lesní i činžákové. Jednu věc jste zapomněla, ve dvanácti jsem se s nejhezčí holkou ze třídy vodil po parku za ruku.

A za stromem ...

Vašek

1 0
možnosti
LM

to je fakt. To jsem zapomněla děkuji Vašku

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.