Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pravdu Tvr-Díte Lucie, neboť si docela často připadám, jako ten vegetarián u stolu plného masa - když na něho jako naschvál nemůžu vylézt, protože je moc vysoký a já jsem malý "prtaslík". Přidávám karmu a zdravím

1 0
možnosti
LM

Moc a moc děkuji, za přečtení, karmu a chválu

0 0
možnosti
Foto

Lucie, Vaše nová profilová fotka mě zmátla, ale dal jsem Vám šanci, neboť jsem tušil, že lidé se nemění ... a budete tradičně dobrá.

1 0
možnosti
LM

Jemine, Davide, tak to budu raději tradičně stará profilovka, aby mi houfně neutíkali čtenáři...moc Vam Davide děkuji za přečtení, neutečení a pochvalu👍

1 0
možnosti
LM

Děkuji Jani, za moc krásný komentář

1 0
možnosti
Foto

Je to krásne vyjadrené veršami a nadčasové posolsvto pre nás všetkých

1 0
možnosti
Foto

I stařec, jeli opravdu moudrý se s tím vyrovná a jeli alespoň trochu romantik, vyhraje.

Vašek

1 0
možnosti
LM

Díky Vám, Vašku. hezký komentář.

1 0
možnosti
Foto

mě to přijde dobrý - dobrá linie protikladů - poměrně dlouhou dobu jsem zkoušel být vegetarián - pak došlo k jistému období nestability - nakonec poblíž místa kde jsem se usadil je hospoda kde výborně vaří zejména nikoliv bezmasé pokrmy

1 0
možnosti
LM

Měl jste na vybranou...? No, hlad, dobré vůně a koření... to se nechá jeden svést. Takže ...jedna šance stát se vegetariánem, tu byla Děkuji za krásný komentář. Hezký den.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.