Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ja som raz vyhrala celú vlečku maštalného hnoja, ale keďže mám záhradu, tak sa zišla. Tak ten divočák, to bude výzva

1 0
možnosti
LM

Zdravim Jani, ráda tě tu vidím. tak, celý vlek hnoje To je dobré, když máš zahradu, tak to si vyhrála poklad.. Ano divočák je výzva.

0 0
možnosti
MP

No, vzpomínám si, že když jsem byl malý, přinesla jednou babička bažanta a maminka z toho byla také dost nešťastná. Jak to dopadlo už nevím. Já to mám ovšem vyřešené - maso nejím.

1 0
možnosti
LM

Tak to vidíte, to je milé, jak jsem vyvolala milou vzpomínku to jsem moc ráda. Já maso jím, ale jen některé a málo. děkuju za krásný komentář.

0 0
možnosti
IL

Vůbec se Vám nedivím, také bych bažanty darovala a s tím kancem bych už vůbec nechtěla nic mít. Pobavila jste mě moc

1 0
možnosti
LM

To jsem ráda. Jsem zvědavá, co vyhraju letos

1 0
možnosti
Foto

Na internetu se dá recept najít, ale chce to odvahu. Hezké ohlédnutí.

Vašek

1 0
možnosti
LM

Ano, Vašku chce hodně odvahy, když jsem to nikdy nedělala. To peří a ta hlavička a bylo po odvaze Holt holka z města, co si dojde do obchodu pro vykuchané

2 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.