Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Děkuji za návštěvu a komentář,

0 0
možnosti
IL

Krásné, Básnička také

1 0
možnosti
ES

Dokud se nejde směrem, kam chce, tak se ani nehne. To je inspirace!

0 1
možnosti
LM

👍♥️ Evi👍🤣 a mělo to být +👍

1 0
možnosti
LM

Někdy mi ten můj pejsek tak moc chybí... Ale chodí za mnou jiný pejsek, našel si mě. Je sousedů, ale mámě tak mo rád.

1 0
možnosti
Foto

Pes má jediný životný cieľ, venovať nám svoje

3 0
možnosti
MP

Mohu potvrdit- máme zlatou kolii (je tu už pátý pejsek v mém životě) a je to tak, jak píšete . Krásné verše.

1 0
možnosti
LM

Moc děkuji, Miroslave. Pejsci jsou i má láska. Pan Vébr, má pravdu, že se pejsek podívá a dokud se nejde směrem kam chce, tak se nehne. Jenže, někteří lidé, ho prostě dají na vodítko a nebo do kočáru a mají ho místo poslušného plyšáka. Jsem moc ráda, žejste navštívil můj blog

1 0
možnosti
PV

P83a87v90e60l 87V73é93b58r

2. 1. 2024 21:31

Vy pejskovi nerozumíte. Pokud bude chtít jinam, než vy, tak se zastaví a tázavě se na vás podívá. Vodítko nepotřebujete, jenom mu řeknete, že chcete tam. A pokud nebude pejsek cítit závažné důvody proč tam nejít, tak poslechne. Cítí-li však závažné důvody (např. včera se můj parťák bál rachejtlí), tak by to měl páneček/panička poznat a netrvat na svém.

1 0
možnosti
LM

No, já bych ho ven nebrala, když létají rachejtle. ale, víte někteří lidé strčí pejska do kočárku, jako miminko, a vozí ho. A vozí ho kam oni chtějí. Viděla jsem to včera na Vyšehradě. Měli dva pejsky,oba v kočáře. Takže pejskům rozumím, nerozumím lidem.

0 0
možnosti
Foto

Neptat se a mít rád. Překvapivě láska někdy vydrží na vždy.

Vašek

1 0
možnosti
LM

Jsem ráda, že jste navštívila Ivanko, můj blog

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.