Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

E21v54a 47S22á59d79e32c64k71á

21. 12. 2023 12:59

Žena má spoustu rolí. Když je umí použít, život za to stojí!

1 0
možnosti
Foto

asi preto, že sa najskôr sami zaradíme do rôznych škatuliek...veľmí vnímavé verše

1 0
možnosti
Foto

Protože mám v rachotě zdravotní omezení jsem Chráněná dílna. Ze škatulky blázen si nic nedělám, předtím jsem byl ve škatulce divnej blázen. A Lucie ... u Jardy člověk často sáhne vede. Jako teda na minus.

2 0
možnosti

Davide, škatulkování je opravdu všude. Tuhle jsem viděla pěknýho mužskýho a šup, taky jsem ho šoupla do krabičky. Pěkné dítě, šup a bylo v krabičce. A protivnou jsem schválně... to proto, aby mě dali do škatulky, protiva, a měla jsem klid. Ono se to škatulkování dá i využít pro sebe. A Davide... to mínus u Járy, no to se mi stává nějak častěji, jsem koukala... už jsem starší osoba, tak se mi asi třesou ruce🤔 a ty tlačítka jsou na mobilu, tak malá. .. Ale on to pochopí, on ví, že to není schválně. Moc děkuju za přečtení i pěkný komentář

2 0
možnosti
Foto

Protože mám srdce, jsem něha

Líbí i nelíbí, asi, a vkusná písnička

1 1
možnosti

Děkuji moc. Mě se líbí i básnička i písnička i komentář. To mínus omyl. Ty tlačítka na mobilu jsou tak malá. A koukám, že se mi podařilo, dát odkaz mezi poslední řádek Moc děkuji za přečtení i komentář

1 0
možnosti
Foto

Protože myslím jsem myslivec, nebo snad ne?

Vašek

2 0
možnosti

Ano. Správně, Vašku jste prostě jednička

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.