Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Moc děkuju ( a to mělo být +, nějak mě zradili tlačitka a nejde to opravit)

1 0
možnosti
Foto

Lucie, a já se nechal okouzlit Vaší poezií.

2 0
možnosti
LM

Davide♥️, tak tedy já moc děkuji za tak krásnou reakci. To je tak milé. Hned mám krásný den. 😊👍

1 0
možnosti
LM

Ano, Evi. Pěkný komentář, děkuji.

1 0
možnosti
ES

E29v27a 56S33á74d61e68c70k39á

26. 10. 2023 22:57

ona se nechala okouzlit barevným peřím,

on se nechal okouzlit jejími ladnými pohyby.

Láska řekla : "Co kdyby?"

2 0
možnosti
Foto

Víra a naděje. Hlavní síla člověka a někdy i jeho prokletí. Na tomto jste si dala hodně záležet, Lucko. Je tam tedy sakra hodně. A zároveň nějak odplouváte, nemyslíte :-)

2 0
možnosti
LM

Járo, děkuji 😊 no, podzim je prostě krásný a léto odplouvá a já s nim Děkuji za přečtení a moc krásný komentář. Je v něm dost pravdy. A také, když je tu ta inspirace...to se to píše A až bude chvíle, ráda kouknu na film. Docela mě zaujalo, jak jste o něm psal.

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.