Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Lucie, nemám vůbec šajn, o čem píšete. Já jsem (až na cukrovku, vysoký tlak, nefunkční štítnou žlázu, astma, reflux, poruchu prokrvení mozku, poškozenou páteř a zničená kolena) zcela zdráv a stárnutí mi tak nic neříká. Nedávno jsem oslovil (po osmé) 39 narozeniny. Ale vypsala jste se z toho hezky.

2 0
možnosti

Da-vi-de To se Vám fakticky povedlo

Jo, však já to nevzdám, i kdyby na kolečkovém křesle, tak ty tůry budou a né, že ne...🤔 akoráte to lyžování... no nevim...moc děkuju za příspěvek do diskuze... 👍

1 0
možnosti

E79v71a 69S66á44d51e68c67k75á

16. 10. 2023 19:52

Luci, nikdy nebudete mladší, než jste DNES. To si člověk může říkat každý den...

1 0
možnosti

Evi, děkuji za přečtení

A vy určitě jste poznala, ze to není o stáří, ale o pohledu do zadu i do předu a o tom co je teď. Stáří je vedlejší...zdraví energie...já ráda stárnu, jen, kdyby mi přitom nevypadávali končetiny🤣🤣

A název Stárnoucí žena, neznamená stará žena😊 někdy si lidé přečtou titulky a komentář a myslí, že ví o čem se píše v článku. Vy ne, Vás znám, my se čteme navzájem rádi. Jsem moc ráda, že jste navštívila můj blog a napsala mi hezký komentář. Já si to tedy budu opakovat. Ale moc se mi do toho nechce, protože do teď jsem to neřešila🤣 krásný večer. Jsem dnes nějaká ukecaná👍👍🖐

0 0
možnosti

Ivanko, moc děkuji, za návštěvu i krásnou reakci

1 0
možnosti
Foto

Humorná i vážná zároveň, Lucka. Těší mě opětná inspirace mými patvary :-))). Napsala jste to moc hezky, vzhledem k mé povaze se mi mnohem víc líbí báseň, byť mě také bolí kdeco :-))). A co slova jako naplnění, nečekaná vlna, vzedmutí....?

2 0
možnosti

Děkuji👍😊🤔 Nevím čim to je, ale inspiruje te. To tedy ano.👍 chtěla jsem vám napsat reakci a byla z toho báseň a když jsem přepisovala tu báseň, tak jsem plynule na to napsala článek. Musite psát, abych mohla psát🤣🤣🤣

1 0
možnosti
Foto

Lucko, hlavně neztratit humor, co bych měl říkat já 84

1 0
možnosti

Horste, moc děkuju za pěkný příspěvek. Také to myslím humorně, však jinak by to ani nešlo. Snad vám to Horste nepřišlo, že si stěžuji. Asi budu muset příště používat smajlíky.... do textu jestli mi to admin nezatrhně. Jsem ráda, že jste napsal.

0 0
možnosti
Foto

Je mi 77 a není to tak hrozné. Dozadu se ohlížet jenom na krásné vzpomínky. Cesta vpřed může být i sakra dlouhá. Hezký blog, pokračujte. V padesáti je pro mě ženská vlastně mladá holka.

Vašek

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.