Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Deník nestárnoucí ženy - když s leností si poradí, zvládne cokoli! děkuji...

1 0
možnosti
Foto

Lucie, kdyby měl každý talent a byl navíc ještě dříč, nebylo by těch výjimečných, které obdivujeme. Já mám třeba talent na to všechno pohnojit, ale nikoho tím neinspiruji.

3 0
možnosti
Foto

Kdybys nekecal, Romeo :-))). Ale s těmi výjimečnými máš pravdu

2 0
možnosti
Foto

No, a ještě to chtěl napsat v čem jste dobrá nyní. Jsou lidé, kteří prožívají hudbu tak, že je vezme ke hvězdám. Také jsem jako malíř naprosto děsný, byť umění miluji a také jsem v minulosti chtěl zahrát stejně srdceryvně jako jiní. Určitě se to nestane. Obtiskla jste své touhy do písemné formy, i to se počítá. Třeba Van Gogh moc psát neuměl (myšleno stylisticky) a jeho řečnické dovednosti byly velmi slabé, přesto je nesmrtelný. V každém případě jste na mé tváři vyloudila úsměv a to není málo, místy jsem se poznával.

3 0
možnosti

Děkuji. A to mě potěšilo Pokud jsem vyloudila, alespoň jeden úsměv, pousmání, či dokonce smích a jedno snění, je to potěšení a odměna. Díky

2 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.