Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Situaci jsem neviděla osobně, ani neslyšela druhou stranu. Nebudu proto komentovat, protože vím, že často je vše jinak. Zvířata i přírodu mám ráda, ale musím napsat, že je v České republice "přepsováno". Každý ať si ale dělá, co chce, ale ať mi nikdo a nikde nezasahuje do života mého. Před pár lety jsem šla po chodníku a proti mně pán s jezevčíkem na vodítku. Nevšímala jsem si ho, ale když byli u mě, pes vyskočil a kousl mě do lýtka, kde jsem měla, bohudík, jen otisk jeho zubů. Nevím, jak bych dopadla, kdybych neměla silnější rifle. A víte, co mi odpověděl pán, když jsem mu řekla, že mě teď jeho pes kousl? Že prý nekouše!!! Teď se na ulici všem psům vyhýbám, nebo jdu za mužem a obětuji ho, jak on říká. Bylo snad málo případů, kdy pes pokousal nebo dokonce usmrtil svého pána nebo i dítě z vlastní rodiny?

1 0
možnosti
OU
JK

No a ted bych rad slysel verzi te druhe strany.

0 0
možnosti
BV

Opravdu jsem miloval situce, kdy se při běhu ke mně přiřítilo takové "hravé štěně" a já jsem měl stažený zadek protože jsem už pomalu cítil jak se mi do něj noří jeho někalika-centimetrové zuby. A páníček,-čka zdálky halekala: "Nebojte se , on nic nedělá". Co na tom že to bylo v parku plném cedulí: Volné pobíhání psů zakázáno.

Upřimně mně bylo pomalu jedno, zda je to pes jako tele s rodokrnenem či malý malý podvraťák: bál jsem se všech a radši jsem zastavil, než byli ta psiska pod jasnou kontrolou majitelů. I ten sebehodnější pes vás může kousnout, pokousají i majitele a shánět potvrzení od zvělorékaře pod hrozbou očkování proti vzteklině není nic příjemného, zejména když majitel není ochoten spolupracovat.( Vlastní zkušenost z mládí)

A co se týče míčů: Zažil jsem jinak zcela hodného, vzhledově vlčáka, který zřejmě miloval to pšouknutí vzduchu do tlamy, když nám při fotbálku prokousnul míč. Marné bylo jeho zavírání či odhánění. Jeho počet "skalpů" = prokosnutých fotbalových míčů dosáhl řádu desitek

Takže vážení pejskaři a pejskařky, berte zřetel i na ty co to se psy neumí či se jich bojí.

1 0
možnosti
TK

Tak zrovna vzteklinu bych neřešil. Byla v čechách dávno vymýcena. ( od roku 2003 vztekliny prostá země). Mě zatím při běhání rafnul pes jen 1x. Takže za mě spíš ojedinělé případy .

0 0
možnosti

Odehnat cizího psa od dětí je zcela normální chování a nelze nikomu předepisovat, jaké prostředky a postupy zvolí.

Reakce vůči majitelce by nepochybně byla velmi silně přehnaná, pokud by se skutečně omlouvala za svou chybu. Docela snadno si ale dokážu představit, že byla drzá a mlela nějaké "on si chce jen hrát", jevila víc zájmu o psa než o děti a jestli ještě k tomu nebyla s podobnými kecy ten den první, potom ...

Ne, neměl by člověk takhle bouchnout. Ale nevyčítal bych mu to.

5 0
možnosti

Chyba zcela evidentně na obou stranách, byť se to tu prezentuje, že vadný je jen ten pán.

4 0
možnosti
Foto

Nejednou jsem se dostal do situace, kdy se proti mě rozeběhl cizí pes, který "si chtěl hrát". V jednom případě na psa majitel zavolal, v druhém jsem majitele neviděl, ale pes zastavil sám. Tyhle situace se mi staly krátce po sobě, a tak jsem si s sebou bral vystřelovací nůž do kapsy pro případ krize. To, že to bylo okolo páté ráno neříká nic o tom, že si pes může běhat jak chce a za kým chce. V žádném případě bych nůž nepoužil, pokud by pes nebyl na dosah ruky, a tedy i nože. Tato vzdálenost je moje osobní vzdálenost, kterou nikdy žádný pes nepřekročí, neboť z vlastní vůle se těm štěkajícím monstrům vyhýbám obloukem. Pán reagoval přehnaně vůči majitelce (není normální kopat do lidí), ale z chování majitelky bych taky neměl radost a pravděpodobně bych slovně jednal stejně. Kdybych měl děti, tak bych je samozřejmě bránil proti čemukoliv, byť by to bylo štěňátko. Není má povinnost tolerovat cizí zvířata, když jde o bezpečí blízkých nebo můj majetek. Pes má být na vodítku nebo s náhubkem.

7 1
možnosti
JT

J36a85n 52T70u42k

14. 1. 2020 19:32

Pes = VODÍTKO :-)

2 0
možnosti
JK

Takže "jedna paní povídala..."

Kdoví, jak to bylo ve skutečnosti.

4 0
možnosti

Duchaplný příspěvek. A plný faktů... :-P

1 0
možnosti
JM

J40i36ř58í 60M44a42r87e33k

14. 1. 2020 18:13

Jsem pejskař, ale rádobypeskařky, které mají v jedné ruce mobil, v druhé cigaretu a pes je neposlouchá, posílám do patřičných míst.

6 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 10,19
  • Průměrná čtenost 537x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.