Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem ,ale nenapsala, že jsou nějací lidé nedůležití. To mi trochu křivdíte. Jen, že někdo jen tak žije. Třeba jako já. Určitě nejsem nedůležitá, máme všichni své místo na zemi. Jen neměli bychom zapomínat na ty, jako je tato zdravotní sestra. A že je moc dobře, že jsou mezi námi lidé, kteří si všimli. Životy lidí jsem nepoměřovala, a ani to nejde. :-)

0 0
možnosti

A pokud to tak vyznělo, tak to se omlouvám, tak to nemělo vyznít.

0 0
možnosti
Foto

Také se občas ráda projdu po hřbitově, člověk se zklidní a pouvažuje o tom, co je skutečně důležité. V jednom s Vámi ale nemohu souhlasit a to, že nikdo z nás nemůže poměřovat život někoho druhého. Můžeme akorát poměřovat život svůj. Protože o životech druhých víme pramálo, většinou tedy více jen něco o těch, kteří se nějak vymykali, ale to neznamená, že by ti druzí byli méně důležití. Vše je totiž jedním celkem. Jak ti tzv. obyčejní - těch bývá mnohem víc, tak ti něčím výjimeční. Třeba i proto, že bez těch obyčejných by nemohla být ta výjimečnost.

0 0
možnosti
Foto

Krásný blogR^ Na Vyšehradském hřbitově se krásně rovnají myšlenky

1 0
možnosti

Moc děkuji. Je to tak, bylo to na srování myšlenek.V

1 0
možnosti

Dobrý den, hrob té úžasné ženy je směrem ke spodní části hřbitova. Vcházela jsem bočním vchodem, pak vpravo dolů. Je u něj bílá tabulka s popisem jejího životního příběhu a jméno ženy, která sponzoruje opravu hrobu. Také tam je fotografie té zdravotní sestřičky. Přesnější poloho asi zatím nedám.

0 0
možnosti

Děkuji, paní Michalová, snad to trefim.

1 0
možnosti

Kdysi jsem hrob te zdravotní sestřičky také objevila, dala jsem ji tam kytičku, ale pak jsem ho nemohla najít, priblizite mi místo?

1 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 10,19
  • Průměrná čtenost 537x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.