Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Byla jsem na procházce, mraky na obloze pomalu odplouvaly a měsíc majestátně vyšel. Krása ! doplněná vánočními světýlky v oknech a na předzahrádkách.

2 0
možnosti
LM

:-) Kouzelný měsíc, kouzelná noc.:-)

0 0
možnosti
OK

O78t86a 17K55i60n69c

3. 1. 2018 0:32

V lednu bude ještě druhý úplněk, zvaný blue moon. Je na to i krásný text stejnojmenné písničky: "Modrý měsíc na tvůj dům stále svítí, svítí na tvou lásku nevěrnou .....".

2 0
možnosti
LM

A třeba splní nějaký sen, když Vám svítí akorát na polštář. Jemine, snad Vás Jene, nechá spát:-P

1 0
možnosti
Foto

Jestli splni sen, to zatim netusim, ale spalo se mi hezky:)

1 0
možnosti
LM

:-). No, je trochu pod mrakem. To mě mrzí,kolem osmé když jsem byla s hafíkem venku, tak byl kouzelný.;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Je nadherny. Kdyz na chvilku vykoukne zpoza mraku, tak mi zasviti akorat na polstar:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 10,20
  • Průměrná čtenost 537x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.