Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Moc děkuji:-) Jsem moc ráda, že jste nakoukla a držím palce do roku 2018

0 0
možnosti
PK

Sportem k trvalé invaliditě, já se to nezavisle na výsledku vašeho počínání chystam udělat též a to pár set roku starší než vy, jen to asi bude elektrokolo a to vše právě kvůli pejsanovi,který do dnešního dne proháněl mě a ted se to změní,,,,jen snad doufám,že to přežiji..;-D

2 0
možnosti
LM

Tak to směle do toho:-),je to prima, taková projížďka. Já bych musela našeho psa vozit na kole, má krátké nohy;-D. Děkuji za nákuk a moc hezký komentář.

0 0
možnosti
Foto

R^sportem ku zdrav;-D to znám já zas v rámci hubnutí po vánoční žranici si včera zašla zaběhat a dneska jsem málem nevylezla z postele-

1 0
možnosti
LM

Ano? Tak to je ta lepší varianta.:-) Já už mám ke sportu respekt.Nejdříve jsem si říkala, že na kolo už nikdy, jen na rotoped, ten se nehne z místa.;-D Ale asi by mi chyběla příroda.;-) Děkuji za nákuk a pěkný komentář.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.