Diskuse

Toulavá

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak Průhonická obora je kouzelná. Fakt. Díky

0 0
možnosti

Zdravím vás Pavle, nevím, jestli sem ještě nakouknete, ale musím vám moc poděkovat. Že jste mě nasměroval na J. H. Krchovského. Některé nejznámější texty , které byly zhudebněny jsem znala, nebylo jich moc, asi tak tři. Jenže jeho tvorba je naprosto jedinečná. Nějak tak mi sedne. Díky.

1 0
možnosti

Dům ve tmě, v domě tma, dům na samotě

a ve tmě já, a ve mně tma; sám v domě

na klíně chovám týden mrtvé kotě

zemřelo steskem, asi dva dny po mně

To je naprd, že nedokážu vymyslet něco podobně zásadního.

Třeba to máte v sobě Vy.

2 0
možnosti

Náhodou?! Silnou myšlenku i jinotaj to má :-D:-D (to kotě se povedlo:-)))))

1 0
možnosti

:-) krásný večer přeji, a děkuju za moc hezký komentář a verše, které jste mi poslal. :-) Opravdu děkuji.

0 0
možnosti

Může být. Hezké.

Ten Vojtěch je fakt inspirativní:-D

1 0
možnosti

Dobrý večer, jsem potěšena vaší návštěvou a hezkým komentářem. A souhlasím, že Vojtěch je inspirativní. Ale, ne,že by tato krátká snaha o vyjádření mého souznění, měla být snahou se mu vyrovnat. On je vážně dobrý. Chtěla jsem říct, že on píše poezii. Takovou tu opravdovou, plnou citů. Děkuju za nákuk a přeji krásný večer.

1 0
možnosti

Jemine.:-) Díky.:-) To jsou má... Slova (na)hromadě(né) energie. To vaše je poezie. Dík za nákuk.

0 0
možnosti

Moje? Moje je uplne stejne jako ta Vase a naopak. Jen tak dal, budu sledovat a pozorne badat :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS