Diskuse

Nezvaný host

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to závidím. Dcerčiny dlouhé vlasy jsem tak vyčesala, svoje po pás ani náhodou. Nakonec jsem ty potvroy umořila opakovanými zábaly z lihu. kde nezabrala alpa, ocet a další babské rady, zabralo tohle. Jen jsem další dva měsíce musela poctivě dělat výživné masky, aby se z toho ta moje hříva trochu vzpamatovala. :-) Tak držím palce, a ́ť už vás to znovu nepotká.

0 0
možnosti

Tak hlavně, že jste si jich nakonec zbavila. Za to dík našim prababičkám, že ty svoje babský recepty nespálily. Mám pocit, že tu u nás řádí nějakým druhem co se nadá zahubit. U nás to trvalo opravdu dlouho. Od té doby už nic. :-) Tak ať se nám vyhnou všem. Hezký den :-) A děkuju.

0 0
možnosti

Nezvaného hosta musíte ubytovat v krabici a živit na věky věkův.Jinak je to týrání zvířat nebo rasismus.

0 0
možnosti

:-)No, vidíte.. já zapomněla na naše zákony, abych se za to,neocitla já v té krabici...;-D Hezký den a děkuji

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS