Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Deník stárnoucí ženy - instagram

Jak jsem si chtěla založit instagram. No a jak to dopadlo. Jsou lidé, kteří používají tyto nástroje denně. Tak mezi ty já nepatřím. Zatoužila jsem. No, tak vám povím...je to pro mě španělská vesnice, nebo jsem pes z jiné vesnice.

Jak jsem si chtěla založit instagram

Tak si to představte, ještě nemám facebook, ani instagram, ani žádné jiné sociální sítě. Do těchto časů jsem nepocítila, že bych byla nějak méněcenná, když se nepodílím na těchto zvláštních hrách. Kdo a jak se má, či nemá. Jak mám stát, jak mám sedět, jak se mám líčit, nebo česat a podobné rady, bez kterých bych byla v háji. Třeba Tik Tok. Hm… posílání nějakých krátkých videí, které někdo doma smolí na koleni. No, můj šálek kávy to není. Ale proti gustu, žádný dišputát. Takže, jednoho dne, není tomu dávno, asi včera, jsem si řekla, že bych si ten instagram mohla založit, že moje dítě na něm sdílí fotky, které já nemám šanci vidět. No, jenže se to lehce řekne a hůř udělá. Představte si člověka, už tak nějak staršího, který není políben touhle moderně-nemoderní technologickou vědou. Jsem ráda, že jsem si založila emailovou schránku. A tak jsem si šla na počítač pro radu. No, však mi v tom chytrém světě internetu někdo pomůže. No, pokud jsem si doposud myslela, že tohle dám, tak po zkouknutí internetu jsem dostala panický záchvat strachu o svůj selský rozum. Po přečtení rad, jsem najednou nevěděla ani to, co jsem věděla před tím. Chci instagram, ale ne facebook, a chci ho jen do počítače, nebo na mobil, s číslem, bez čísla nebo na email, jak si založit nějaké bio, nebo ne, nebo něco… co? Aby mě viděli, nebo neviděli, a co když to můj chytrý starý telefon nedá a tak tedy, co? Čím víc otázek, tím víc otázek. Pro mě žádná odpověď. Zmatek. Následuje úprk a následné vnitřní ujištění, že asi bez těchto sociálních sítí, se budu muset obejít, jako doposud. Ještě mi bleskla myšlenka, že by mi se založením, mohl pomoci nějaký mladý, který se v tomhle světě pohybuje běžně. Odpovědi se tak trochu bojím. Slyšet „na co ty to potřebuješ?“ No, nechce se mi zrovna přiznat, že chci sledovat vlastní dítě… A tak jsem zvědavá, jestli se do toho pustím, nebo raději zaženu svou zvědavost. No, říkám si…třeba když, si to založím, tak se mi to do budoucna hodí. Třeba bych mohla sdílet s přáteli, že jsem napsala nový článek na iDnes. Vím, že je to jen taková útěcha, vždyť jim posílám odkaz emailem, na jehož založení, jsem tak hrdá.

Autor: Lucie Michalová | středa 18.1.2023 16:40 | karma článku: 13,94 | přečteno: 454x
  • Další články autora

Lucie Michalová

Posmrtný život

Je to věčné téma. Posmrtný život. Existuje? Pokud chceme vidět duchy, tak je uvidíme, ikdyž tam nejsou. Kdo chce věřit, tak uvěří. Kdo ničemu nevěří, neuvěří. Pro klid duše tohle téma lidé raději moc neprobírají, protože co kdyby

20.2.2024 v 13:09 | Karma: 13,12 | Přečteno: 328x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Michalová

Budíček

Sny. Krásné. Něžné. Bojovné. Hysterické. Erotické. Budovatelské. Stavitelské. Zdá se, že se nám to jen zdá. Je to jen sen? Nebo touha. Toužíme postavit dům, zasadit strom a zplodit syna. Sny jsou naše realita.

18.2.2024 v 0:40 | Karma: 7,74 | Přečteno: 144x | Diskuse| Osobní

Lucie Michalová

Láska první a na celý život

Každý jsme ji měli... lásku jako z filmu. Jediná a opravdová. Zdá se, že je na celý život. A ono se po čase ukázalo, že je to letní románek. Tak na odlehčení jarních dní. Všude to pučí. Sněženky krásně kvetou. Tak píseň, chraplavá

15.2.2024 v 18:15 | Karma: 9,09 | Přečteno: 251x | Diskuse| Ona

Lucie Michalová

A přeci se točí

Nezapomínáme někdy jako národ, kdo jsme a odkud jsme? Kdo byli naši předci a za co bojovali, za jakou pravdu. Za naší rodnou řeč, za naši korunu, za svobodu, ikdyž věděli, že jednoduché to nebude, šli a bojovali všemi prostředky.

15.2.2024 v 10:14 | Karma: 11,86 | Přečteno: 222x | Diskuse| Ostatní

Lucie Michalová

Můj blábol

Je neděle a prší a sarkasmus jen srčí. Taková nedělní chvilka nudy. Nedělní blábol na uvolnění mysli. Tak to jednou za čas muselo přijít. Kdo si chce přečíst blábol...hurá do toho. Teda, není to politický blábol, jen osobní.

11.2.2024 v 14:01 | Karma: 9,63 | Přečteno: 217x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

  • Počet článků 75
  • Celková karma 10,20
  • Průměrná čtenost 537x
Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.