Lilie v Průhonicích

V Průhonicích probíhá výstava lilií.Navštívila jsem ji a nelitovala.Chtěla jsem se podělit.Na těchto jemných květinách je nejlépe vidět pomíjivost života.Do týdne mnoho z nich už nebude lákat svou medovou vůní.Kdo z vás chce vstup
Lilie

Bylo krásné počasí..

Lilie

 Liliím to tak slušelo...

Lilie

Prostá krása..

Lilie

Těch barev a druhů..

Lilie

Pak začalo pršet..

Lilie

Ale jen trochu, a tak jsme zůstali.

Lilie

 

Lilie

Jenže poté, asi tak za dalších dvacet minut...

Lilie

 

 

Lilie

Začal liják...

Lilie

utíkali jsme do zadní části parku...

Lilie

Tam jsme objevili kavárnu...

Lilie

Schovali se. A..

Lilie

dali jsme si dortík s kávou.. Mňamm. Jenže než jsem ho vyfotila, zmizel....

Lilie

A tak jsme čekali na slunce..

Lilie

Dočkali jsme se a pak jsme se...

Lilie

s nadšením vrátili k liliím.

Lilie

V parku jsme viděli

Lilie

kvést ...

Lilie

nejen lilie, ale

Růže

mají tam mnoho jiných a nádherných květin...

Květiny

 jo jo, jiných a nádherných květin...

Květiny

 A bonus nakonec. Lekníny z Pražského hradu..

Lekníny

Je to tak, Lekníny z Pražského hradu. Viděla jsem je tam poprvé. To se musí zdokumentovat, cvak a bylo to...

Lekníny

Jen je škoda, že jsem nestihla zdokumentovat dort s kávou, hm to mám zkušenost na příště. Musím být rychlejší..Tak.doufám, že jsem vám přinesla trochu té pomíjivé krásy a potěšila.

Autor: Lucie Michalová | neděle 16.7.2017 10:41 | karma článku: 16,11 | přečteno: 310x
  • Další články autora

Lucie Michalová

Posmrtný život

20.2.2024 v 13:09 | Karma: 13,12

Lucie Michalová

Budíček

18.2.2024 v 0:40 | Karma: 7,74

Lucie Michalová

Láska první a na celý život

15.2.2024 v 18:15 | Karma: 9,09

Lucie Michalová

A přeci se točí

15.2.2024 v 10:14 | Karma: 11,86

Lucie Michalová

Můj blábol

11.2.2024 v 14:01 | Karma: 9,63