Lucie Michalová

Ráda píšu básně, malé texty, snažím se být vnímavá, věřím v dobro.
  • Počet článků 76
  • Celková karma 9,87
  • Průměrná čtenost 530x

Lucie Michalová

Také máte pěkné vzpomínky...Piky piky na hlavu

Novoroční předsevzetí nemám. Předsevzetí celoroční však ano. Na začátku každého nového roku si vzpomenu, že vlastně byl prosinec, a to je čas, kdy na nic nebyl čas a byla hromada jídla a povalování. Začne kolečko, jako každý rok.

5.2.2024 v 12:24 | Karma: 12,57 | Přečteno: 253x | Diskuse| Ona

Lucie Michalová

Deník stárnoucí ženy - Nakupuj, občane, nakupuj

Nakupuj, občane, nakupuj, zvedneš nám tím státní ekonomiku, sobě tím zvedneš mandle. Všude nás nabádají k nákupu, slevy na nás útočí z leva z prava. Někdy,vám tak přemýšlím, co se stane se všemi těmi věcmi co mám. Tak nakupujme!

7.12.2023 v 14:59 | Karma: 20,27 | Přečteno: 620x | Diskuse| Ona

Lucie Michalová

Deník stárnoucí ženy - Přání

Chtěla jsem napsat komentář k článku " Život" ,ale nějak se mi to nevešlo do místa, které je k tomu určené .Tak z komentáře vznikl článek. Inspiroval mě napsat další díl deníku i s básní. Nic vážného, jen život.

16.10.2023 v 12:13 | Karma: 12,80 | Přečteno: 325x | Diskuse| Ona

Lucie Michalová

Deník stárnoucí ženy - Sny a svoboda

Tak vám tedy povím, sny jsou pohon našeho života. Každý jsme něčím snili být. Někteří se svého snu nevzdali a dřeli, ovoce jejich snahy je ohromující. Jsou to jedničky ve svém oboru. Všichni. Vzpomínáte někdy čím jste chtěli být?

22.8.2023 v 11:39 | Karma: 10,91 | Přečteno: 291x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Michalová

Deník stárnoucí ženy - instagram

Jak jsem si chtěla založit instagram. No a jak to dopadlo. Jsou lidé, kteří používají tyto nástroje denně. Tak mezi ty já nepatřím. Zatoužila jsem. No, tak vám povím...je to pro mě španělská vesnice, nebo jsem pes z jiné vesnice.

18.1.2023 v 16:40 | Karma: 13,94 | Přečteno: 455x | Diskuse| Ona

Lucie Michalová

Otázka zní

Zahodila a promarnila jsem svůj život, když jsem se stala matkou a vzdala se svých snů a bojovala za sny svých dětí? A jediným mým snem se stalo jejich blaho a radost. A je za dost, toto zadostiučinění, že stojí na cestě životem -

21.11.2022 v 23:59 | Karma: 13,53 | Přečteno: 386x | Diskuse| Ona

Lucie Michalová

Deník stárnoucí ženy - dětství

Je to už pár let co jsem byla dítě. Některé vzpomínky jsou tak krásně živé, jakoby to bylo včera. Někteří kamarádi,sousedé,učitelé jsou v mé paměti hluboko. Jejich tváře, jejich gesta. Jiní prolétli mým životem skoro nepovšimnuti.

7.12.2021 v 18:27 | Karma: 18,74 | Přečteno: 524x | Diskuse| Ona

Lucie Michalová

Deník stárnoucí ženy

Tak zas po delší době jsem zasedla k počítači, abych se s vámi podělila o své zážitky stárnoucí ženy. Dnes je to tak trochu vzpomínací článek. Když to vzpomínání na člověka dopadne, jako by se ocitl zpátky se vším všudy.

7.5.2021 v 19:12 | Karma: 34,34 | Přečteno: 5550x | Diskuse| Ona

Lucie Michalová

Deník stárnoucí ženy

Co vlastně jsem, co jsem byla a co budu. Jakou cestou se dát. A nebude to špatná cesta? Co se stane pokud se rozhodnu špatně. Váhat nebo skočit po hlavě. Nebo se schovat a počkat však ono to nějak dopadne. Strach, démoni, temnota.

8.11.2020 v 20:01 | Karma: 16,30 | Přečteno: 768x | Diskuse| Ona

Lucie Michalová

Deník stárnoucí ženy

Je první den nového roku. Snad nějaká předsevzetí, či nějaká osobní přání bych si měla dát, jsem si myslela v duchu...Lidé to tak přeci dělávají.

1.1.2020 v 21:44 | Karma: 17,51 | Přečteno: 780x | Diskuse| Osobní

Lucie Michalová

Deník stárnoucí ženy

Je mi souzeno užít si to do posledního dne letošního roku 2017. A přát si a doufat, že ten další rok bude o něčem jiném.

29.12.2017 v 18:54 | Karma: 18,47 | Přečteno: 936x | Diskuse| Ona

Lucie Michalová

Deník stárnoucí ženy

Jak jsem ze sebe udělala mrzáka a náš pes se musel pod příslovím: Jaký pán, takový pes,opičit. Co se stane v létě, v zimě jako když najdeš a máš o čem psát.

27.12.2017 v 20:22 | Karma: 19,93 | Přečteno: 1013x | Diskuse| Poezie a próza